Ja són més de 60 col·lectius que donen suport a la campanya #29JContraElFeixisme

Poques setmanes després de l’anunci de la campanya contra el racisme i el feixisme, iniciada des del Vendrell i altres localitats del Baix Penedès, el degoteig d’adhesions és imparable.
Una bona mostra dels partits polítics del territori han mostrat el seu interès en donar suport a la proposta de mobilitzacions, que conclouran el 29 de juny al Vendrell, amb una manifestació d’abast nacional. Entre aquests partits polítics hi ha les agrupacions locals d’ICV, Reagrupament Independentista, PSC i Els Verds-Grup Verd.
Entre les entitats de la comarca, destaquem les adhesions de l’Esplai Zig-Zag, l’agrupament escolta Tant com Puc, el Col·lectiu Antara o la CNT del Camp de Tarragona, mentre que també hi trobem les entitats d’àmbit nacional com ara En Lluita, organització anticapitalista, Fundació Andreu Nin o Joventuts d’Esquerra Republicana, només a tall d’exemples.
Encara hi trobaríem un tercer nivell de suport a la campanya que abracen qualsevol punt delsPaïsos Catalans. Parlem d’entitats tan rellevants com ara la Plataforma Ciutadana “Tots fem Bages”, el Local Social Krida de Gramenet de Besós, el CSO la Gordíssima de Sant Andreu de Palomar, l’Ateneu Popular Rocaus de Sallent, el Casal Popular Boira de Manlleu, el Centre Social Terra de Benimaclet (País Valencià), Vall Can Masdeu de Barcelona, el Casal Popular la Bretxa d’Alcover, el Casal Popular el Rostoll de Tàrrega, el Grup Antirepressiu de Girona, etcètera.
Per finalitzar, destaquem l’adhesió de les assemblees de la CUP i Arran de la Garrotxa i de la CUP de Vic, l’altre municipi que, com al Vendrell, compta al seu Ajuntament amb la presència de 5 regidors i regidores de PxC.
A les més de les 60 entitats adherides s’hi han de sumar els centenars d’adhesions individuals entre les quals podem trobar Quim Arrufat i David Companyon, diputats al Parlament de Catalunya per la CUP-AE i ICV-EUiA respectivament, el cantautor Cesk Freixas o Pello Erdoziain, secretari de la Fundació Andreu Nin.