La CUP-Alternativa d'Esquerres inicia assemblees obertes a tot el territori per afrontar la batalla electoral del 25N

Al Baix Penedès, durant aquesta setmana, es faran a L’Arboç, El Vendrell, Llorenç del Penedès i Calafell

La Candidatura d’Unitat Popular – Alternativa d’Esquerres del Baix Penedès, el Camp i les Terres de l’Ebre va iniciar, el passat dilluns 22, al Casal Popular Cua Roja de Torredembarra, una nova ronda d’assemblees obertes que recorrerà tota la circumscipció per tal de presentar la candidatura i crear grups de suport que difonguin el discurs de la CUP – Alternativa d’Esquerres arreu del territori.

Aquests grups de suport afrontaran, en les properes setmanes, la tasca de fer arribar a tots els veïns i veïnes el discurs i la candidatura de la CUP – Alternativa d’Esquerres, per tal de demostrar que existeix una alternativa necessària per construir uns Països Catalans lliures i al servei de la justícia social.

Aquesta mateixa setmana, ja hi ha previstes la convocatòria de diferents assemblees de creació de nuclis de suport locals, mentre s’està treballant amb tots els esforços possibles per augmentar el nombre de convocatòries.

Al Baix Penedès es realitzaran les següents:

DIMECRES 24 / L’ARBOÇ / 20h / AUDITORI MUNICIPAL

DIJOUS 25 / EL VENDRELL / 20h / HOTEL D’ENTITATS