Posicionament de la CUP del Vendrell davant la crida d'ERC a omplir el municipi d'estelades

Aquests dies podem veure, pels carrers del Vendrell, que la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya ha penjat desenes de cartells destinats a impulsar una penjada d’estelades al nostre municipi durant la Diada Nacional de Catalunya. Des de la CUP del Vendrell considerem que aquests tipus d'iniciatives sempre són positives, ja que poden esdevenir bones maneres de visualitzar el sentiment independentista, que cada vegada està més estès a arreu dels Països Catalans. De fet, a la darrera Festa Major des la CUP també es va fer una campanya en el mateix sentit. És per això que des de la nostra assemblea volem fer una crida als vendrellencs i vendrellenques a secundar la iniciativa i omplir la nostra vila d'estelades.

Tanmateix, fa unes setmanes des de la CUP del Vendrell vam sol·licitar a l'equip de govern de l'Ajuntament, del que en forma part Esquerra Republicana de Catalunya mitjançant la coalició Junts pel Vendrell, que per la Diada només onegi l'estelada al balcó municipal. A dia d'avui encara no hem rebut resposta i, és en aquest sentit, que ens agradaria saber quin és el posicionament de l'esmentada coalició.

Entenem que la coherència amb els plantejaments ideològics ha de ser un dels pilars al voltant dels quals s'estructuri l'activitat d'una organització política i, per tant, no comprenem que Junts pel Vendrell encari no s'hagi posicionat envers una iniciativa com la nostra. Des de la CUP del Vendrell considerem que s'està desaprofitant una oportunitat força interessant per tal d'aconseguir que l'Ajuntament del Vendrell es posicioni obertament sobre el conflicte nacional.