Un agraïment a TOTS els polítics del Vendrell

Carta oberta // Josep Mañé Nin - Pare d'un dels joves detinguts durant la Vaga General del 29 de març del 2012

Som Poble va  presentar una moció en el primer Ple de l’Ajuntament del Vendrell el mes d’octubre a favor dels tres detinguts  el 29 de març del 2012. “ 3 del Vendrell  Absolució”.

Potser  m’esperava  inconscientment alguna reacció negativa d’algunes forces polítiques, però no va ser així, totes van votar a favor de la moció. Vaig quedar molt afectat emocionalment i no vaig aguantar fins al final per donar  les gràcies personalment al Govern i a tots els partits que formen el Ple.

La tensió que tota la família portem a dins des de que va començar  aquest  malson no li desitjo ni al meu pitjo enemic . El resultat del Ple  em va emocionar i va fer aflorar tota l’angoixa  acumulada durant tant de temps. Alguna cosa havia de sortir bé.

Aprofito  també per agrair a Som Poble per presentar la moció i que des del primer dia hagin estat al costat de les famílies  i treballat el que no us podeu imaginar per a ajudar-nos  davant de tanta impotència.

GRÀCIES