La CUP del Vendrell anuncia la seva participació a les municipals de maig

La CUP vendrellenca ha realitzat aquest matí una roda de premsa per anunciar públicament la seva presència a les properes eleccions municipals del 22 de maig de 2011.
Aleix Mallofré, membre de l'assemblea local de la CUP, ha recordat que ja van ser-hi presents a les municipals de 2007, com a Alternativa Vendrellenca, i que tot i no aconseguir representació al consistori 'considerem que vam aconseguir uns resultats força satisfactoris tenint en compte que només feia una parell de de mesos que havíem començat a funcionar, i que els nostres mitjans econòmics i logístics eren gairebé zero'.

L'organització independentista també ha anunciat que en Rubén Suan, fins ara portaveu local, ha estat escollit pel conjunt de la militància per encapçalar la candidatura.

Rubén Suan ha declarat que la candidatura arriba en condicions força diferents respecte el 2007 ja que 'els darrers quatre anys hem estat treballant molt, amb una feina i presència força constants. Considerem que hem aconseguit crear el nostre propi espai i crear una certa xarxa social al nostre voltant'.

Tanmateix ha declarat afrontar les properes municipals amb tranquil·litat ja que 'ho comparem amb el fet d'haver de fer un examen i tenir la tranquil·litat d'haver estudiat i fet els deures cada dia. Encara queden uns mesos, creiem que anem pel bon camí i l'únic que ens queda és continuar treballant de la mateixa manera que fins ara'.

La candidatura vendrellenca considera que en les circumstàncies en que es troba vila és més important que mai la presència d'una candidatura municipalista que avantposi els interessos dels vendrellencs i vendrellenques per sobre dels interessos personals i de partit. Segons Suan 'creiem que s'ha de treballar per canviar la classe política i la seva forma de fer'. També ha remarcat la voluntat de la CUP d'esdevenir la veu de la gent del poble a l'Ajuntament i 'és per això que treballarem per aconseguir presència al consistori'.

Durant l'acte la CUP del Vendrell ha anunciat la seva intenció de presentar-se en solitari a les properes eleccions, encara que reconeix contactes amb altres organitzacions.