La CUP del Vendrell inicia un cicle de Punts de Trobada

Els Punts de Trobada, que són jornades de participació que tractaran temàtiques concretes, començaran aquest proper divendres parlant de “Cultura, festes i teixit associatiu”.

Mitjançant una roda de premsa la CUP del Vendrell va presentar públicament, ahir, un cicle de Punts de Trobada. Segons va explicar Aleix Mallofré, membre de la candidatura vendrellenca, “els Punts de Trobada són jornades de participació ciutadana, que versaran temàtiques concretes, i que serviran per acabar de completar el nostre programa electoral”.

Durant l'acte es va explicar que són jornades obertes al públic en general i que, des de la CUP, es convidarà a participar a les entitats relacionades amb l'àmbit a tractar, ja que “ningú millor que, per exemple, les entitats culturals per explicar què és el que necessiten, quines mancances hi ha, què s'ha de millorar, què és el que ja funciona, etcètera.”.

Rubén Suan va destacar “que són unes jornades innovadores al Vendrell ja que, encara que en altres municipis, sobretot amb presència de la CUP, fa temps que es fan, al nostre municipi serà la primera vegada que es realitzen. Són jornades que responen a la voluntat de la CUP del Vendrell d'apropar la política a la ciutadania, trencant amb el paternalisme que moltes vegades mostren els partits polítics tradicionals amb la població. Nosaltres pensem que la relació entre entitats, ciutadania, administració i representants polítics ha de ser de tu a tu”.

Per altra banda, Aleix Mallofré va remarcar que “sobretot, el que més ens agradaria seria que serveixin per generar debat, volem escoltar la opinió de la gent i que el nostre programa electoral sigui un reflex de la voluntat dels vendrellencs i vendrellenques. Volem ser l'altaveu de la gent del poble”.

Els Punts de Trobada començaran aquest divendres 8 d'abril, a les 20h, a la Sala del Portal del Pardo i es parlarà sobre “Cultura, Festes i teixit associatiu”. El divendres 15 d'abril serà el torn de la jornada sobre “Educació” i s'acabarà el mes amb “Energies renovables” i “Immigració”.