La CUP i EUiA convoquen una concentració per demanar el cessament de l'interventor municipal

Alfredo Valdivielso, per EUiA, i Rubén Suan, de la CUP del Vendrell, han anunciat avui la convocatòria, pel proper divendres 9 de juliol, d'una concentració per demanar el cessament de Ferran Hinojo, l'interventor municipal condemnat per abús sexual.

Esquerra Unida i Alternativa del Vendrell i la CUP de la capital baix penedesenca, han anunciat avui en roda de premsa la convocatòria d'una concentració per demanar la dimissió de Ferran Hinojo, actual interventor municipal, codemnat per un delicte d'abusos sexuals a una menor. L'acte es realitzarà el divendres 9 de juliol, a les 19 h, a la Plaça Vella del Vendrell, tot just davant del consistori municipal. (...)

Alfredo Valdivielso, en nom d'EUiA, ha declarat que "tant des d'EUiA, com els companys i companyes de la CUP, estem totalment convençuts que la via de la passivitat està totalment esgotada i ara és el moment d'agafar la iniciativa i impulsar vies més actives". A més a més, també ha criticat la postura de CiU a l'Ajuntament "és sumament contradictori que per una banda diguin que presentaran una moció per prohibir l'accés a les instal·lacions municipals a les persones que vagin vestides amb el niqab o la burka, excusant-se en la dignitat de la dona, i que per altra banda es neguin a cessar a un condemnat per abús sexual".

Per altra banda, Rubén Suan, de la CUP del Vendrell, ha explicat que "hem escollit el 9 de juliol perquè així tenim un mes per continuar treballant. Per una banda, fins el dia de la concentració continuarem fent mobilitzacions i accions per tal de continuar tensionant la situació. Per altra banda, durant aquest mes treballarem per tal que el dia de la concentració hi assisteixi el màxim de gent possible, ja sigui a títol individual, en nom de qualsevol altra organització o de qualsevol entitat de la vila. En aquest sentit fem una crida a la participació i especialment, a tota aquella gent que formi part de CiU o que en sigui propera però que estan disgustats amb la situació, perquè també vinguin. És important que diguin el que pensen ja que, amb el silenci, al final s'acabarien convertint en còmplices del senyor Hinojo".