La CUP sol·licita l'arranjament d'un carrer dels Massos i critica la deixadesa de l'Ajuntament

La CUP del Vendrell, a petició del veïnatge de la zona, ha instat l'Ajuntament ha procedir a l'arranjament d'un forat de grans dimensions situat al carrer de la Flor Natural tocant al carrer de la Viola. El carrer, situat als Massos de Coma-ruga, es troba tallat al trànsit en una de les seves direccions, degut a que el clot es troba al mig de la calçada.

El veïns reclamen que fa molts i molts mesos que la situació es troba així i que, fins i tot es va realitzar una campanya de recollida de signatures per tal que l'Ajuntament procedís al seu arranjament, sense rebre resposta per part del consistori.

Per Rubén Suan, portaveu de la CUP vendrellenca, “és una vergonya que durant mesos i mesos hi hagi un forat que no permet la circulació per un dels carrers del poble i que no passi absolutament res. Considerem que no parla massa bé de la gestió de l'Ajuntament i més tenint en compte que els veïns i veïnes de la zona els hi van comunicar. Un cop més ens queda la sensació que des del consistori es tracta la gent dels barris marítims i de les urbanitzacions com a ciutadans de segona i això s'ha d'acabar”.